Belysning


Nu är alla städer i Sverige julpyntade med väldigt fin belysning. Nu har jag förvisso överdrivit med fokusen men jag vill testa att ta i lite mer än vanligt. Jag ska nog ta mer bilder någon dag så man ser mer vad det är.

Fotografera belysningen i din stad med vettja! ;)
10
Elov

Tjenare! Digga din droppebild riktigt mycket, kul att du nämnde att man skulle fota julbelysningen. Jag tog nämligen en kort på torget utanför min franska balkong. Gjorde en liten HDR bild, kommentera o kritisera den gärna på min blogg :) Peace

moa

beautiful!

har du fotograferat länge?:)

-för de är verkligen något du ska forsätta med!

Christoffer Borg Mattisson

Tog liknande bilder för nåt år sedan, blir skitsnyggt!

Testa även julgransbelysningen, den funkar bra!

en simpel blogg

asså jag får ryck. hur får du bilderna sådär?

du anar inte hur mycket jag har bråkat med min olympus för sånna bilder. hjälp mig :D haha

kram

en simpel blogg

sv; jag har en e-420.

en simpel blogg

sv; grymt. tack för hjälpen!! :)

en simpel blogg

sv; i will! :)

elin

Hur gör man sånna bilder? och vad heter de?

Anna

snygga bilder ;)

Tilda

Hej! Fin blogg, jag gillar den:) Kan du illustrera en bild till mig?? Är det gratis? Lämna ett svar i en kommentar! Hejdå:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar