Design


Ny design efter nyår!
Jag sitter och funderar lite om jag ska ändra min design till efter nyår och då tror jag att jag ska ändra bredden till 700px, nu har jag 600px. Fast jag vet inte än.

vad tycker ni är den bästa bredden på Content och Menyn?
8
Ida -FOTO-

Sv: Haha, nja inte direkt va. Ganska tråkig ändå.

Jag älskar det, faktiskt :) är riktigt nöjd med det. Mycket objektiv för relativt lite pengar. Dock så är mitt typ sönder nu, så det är ju lite mindre bra. Men ah.

Fotograf Annie

Spännande med en ny design :) 600px är helt okej men om du vill kunna publicera ännu större bilder så borde du ju öka bredden :)



Svar: Tack så jättemycket, vad kul att du gillade mina bilder :)

Linnea

Jag gillar inte när det är för stort och bilder täcker typ hela rutan (min skärm är typ 15" så då blir det lätt att bilder och sådant täcker ganska stor del av skärmen, vilket jag inte tycker är snyggt). Det är ganska bra att ha lagom bredd på "contenten" så att man slipper sitta och läsa en lång mening från ena sidan av skärmen till den andra. Det tycker jag ^^ Jag har närmare 600 på min men det är ju bara jag och jag gillar den bredden.

natta

duktig du är :D

maria

sv : tack snälla,har precis flyttat hit och det känns bättre en vad jag trodde det skulle göra.Så det är skönt,kommer kunna ta mkt fina bilder i sommar och i vinter :') kram

Fanny - tävling pågår

Sv: Tack :)

moa - F O T O B L O G G -

jag tycker 200 i menyn och 742 i content wrappern på 950 :) hah det har jag :)

Anna

jag har stoooor blogg ;)

ne, men jag har på 900 px på content och 210 på menyn tror jag, men jag ska ändra till 820 px och ha kvar 210 på nästa design :P



(känner att jag spamar din blogg :O )

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar