Första Sigma-shoot


Första gången jag fotade med det nya objektivet "Sigma 150-500mm".

Jag var bara ute en timme så jag känner att jag kan inte ge objektivet någon vidare bedömning än, alltså vad jag tycker är bra och dåligt med objektivet. Det kommer jag att återkomma till vid ett senare tillfälle.
16
lovisa /foto

sv; Åh tack desamma! Kommer definitivt återkomma hit :)

bella

sv: tack så mycket :) dina också!

Linnea

: Tack så mycket! :)

LINA HAMMARSTRÖM

Kul att du var med i Veckans Blogg! Nu har jag dargit 5 nyårsvinnareoch skrivit lite om dom. Gå in och kolla om det blev du. Annars får du jättegärna vara med igen! http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v53.html#comment :-D

sara - fotograf

sv; tack så mycket :)

Annie ♥

Jag har startat kvällens blogg på min blogg , var med om du vill bli kvällens blogg :D

vinnaren utses kl 19:00 :D

klicka på länken där --->http://iamaprincess.blogg.se/2010/december/bli-kvallens-blogg.html#comment för att vara med !

lycka till ♥



om du tycker att det här är spam eller om du är inte intresserad ta bort kommentaren .

kram och ha en trevlig dag ♥

ella wi

hur länge har du bloggat? :)

Annie ♥

nu är vinnaren utsedd , kolla vem det va det kanske var du ? :D vem vet :D



annars har du en annan chans att bli morgonens blogg :D kram på dig cooling :D

ella wi

Sv, Tänke bara att din blogg är väldigt populär för att ha bloggat så kort tid ;)

Livan!

Sv: Det var jättekul! Blev nästan svettig för att jag sprang runt så mycket :D

Sandra

sv: Tackar! :D Yes, jag tog det mad macroobjekrivet.

ella wi

.. 7:e på toppblogg e ju jättebra :)

ella wi

Sv, haha okej... hur många eller vad det står i dem? ;)

Madelene

SV: Hemsidan kommer att bli min nya blogg, så att säga. Den kommer fortfarande att bestå av inlägg och massa bilder, bara adressen inte innehåller blogg.se :)

ella wi

Sv, .. :) gör du nått speciellt för att få så många? ;)

Juliiiiaaaaaaa (:

RIKTIGT fina bilder :'D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar