Frågestund - Svaren


Natalie blev såpass nöjd att jag fick lägg upp bilden och visa er så tänkte göra det nu.


Om du bor i Kalmar, hur länge har du bott där?

Jag har bott här sen den dagen jag föddes så alltså 17 år nu.

Hur är din drömtjej och hur ser hon ut?

Det vet jag faktiskt inte, har ingen sån direkt.

Vad skulle du vilja jobba med i framtiden om du inte hade kameran?

Väldigt svår fråga, kanske grafiker, nätverkstekniker eller it-ansvarig på ett företag.

Är du nöjd med ditt tilltalsnamn eller hade du velat heta någonting annat?

Jag tycker mitt tilltalsnamn är bra.

Vill du ha barn i framtiden? Om du vill det, hur många?

Så långt i framtiden har jag inte tänk än, men om, så två stycken kanske.

Vad har du för mobil?

Jag har en Sony Ericsson G502.

Vilken är din favoritfärg?

Green.

Prata i telefon eller skicka sms?

Bero helt på vad det gäller.

Sms eller msn?

Msn är ju ganska praktiskt om jag sitter vid datorn, annars sms.

Vad var ditt första motiv som du tog med en kamera?

Jag fick min första kamera när det var jul så efter ha laddat den så fotograferade jag den personen som jag fick den av, alltså min pappa. Annars har det väl till en början varit familjen och mina underbara djur.

vad fick dig att börja fotografera ?

Min pappa inspirerade mig helt omedvetet, han fotograferade när han var i min ålder sen tog han upp det för ett par år sen och ett år efter att han hade köpt sin kamera blev jag också intresserad.

Vad blir ditt nästa tillskott i familjen ? (kameraväskan)

Jag har ju tänkt spara pengar nu till en Imac men det tillhör ju inte riktigt kameraväskan men när jag får ihop pengar igen så tror jag att det blir ett objektiv - Canon 100-400mm 4,5-5,6.

Jag vill tacka alla underbara människor som ställde frågorna! :)
5
fmsu

fin blogg :D

Isabelle

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

fmsu

ställ gärna en fråga http://fmsukung.blogg.se/2010/december/ni-kor-vi.html#comment!

Linnea

Nu blev jag besviken xD Du var väldigt kortfattad xD "Jag har ingen drömtjej" -.-' Du har väl ändå fantiserat ;o ?

Patricia

Ser bra ut :) Illustrator är roligare mer beroende framkallande man kan tro !

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar