Frågestund


Min första frågestund! Nu efter två månaders bloggande hade jag tänkt ha en frågestund.
Hoppas ni har massa frågor nu!
Svaren kommer upp på måndag!
AVSLUTAD!
10
Ella 'Vampie'

Om du bor i Kalmar, hur länge har du bott där? ^w^

Linnea

Jag får väl fråga frågan jag fick och vill plåga andra med ^^ (första frågan bara)



Hur är din drömtjej och hur ser hon ut?



Vad skulle du vilja jobba med i framtiden om du inte hade kameran?



Är du nöjd med ditt tilltalsnamn eller hade du velat heta någonting annat?



Vill du ha barn i framtiden? Om du vill det, hur många?



Vad har du för mobil?



Vilken är din favoritfärg?



Prata i telefon eller skicka sms?



Sms eller msn?

Cajsa - fotoblogg

sv: Tack så mycket! :D



Vad var ditt första motiv som du tog med en kamera?



kram :)

ANNIS (A N N N A I Z)

SV; tack :)

Krüsheim

Hallå du din gamle räv ! :D Min fråga är simpel, Hur är läget ;)

Du vet vem

Tjenare stumpan! Tycker Krusheims kommentar var så jävla klockren! Krusheim är verkligen en toppenkille :D ville bara att du skulle veta det....

D@we

HalloY!



Min fråga är tar du KORT !

öhöhöhhööhhhöhöhöhö

Anna

VAD fick dig att börja fotografera ?



Vad blir ditt nästa tillskott i familjen ? (kameraväskan)



// Bästa :D

Isav

Tack så mycket :D Jag har ingen fråga dock, måste kolla in bloggen mer först :P

fanny

sv; tackar :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar