Hamnen


Canon EOS 7D + Canon 80-200mm f4-5,6

Jag och min kompanjon Henrik var för några dagar sen vid hamnen och fotade och det var verkligen kallt om fingrana den dagen då det var runt tio minusgrader.
25
clara

sv : Detsamma! lite sent men endå :)

Eli [FOTO]

sv: Tusen tack! :) Har använt ett Nikkor 18-105 mm!



Har kikat igenom din blogg lite, grymma illustrationer! :)

Anna

Men verkligen snygga bilder blev det allt :D

LINA HAMMARSTRÖM



Var gärna med i "Veckans Blogg" som avslutas på onsdag då jag drar 5 nyårsvinnare som jag länkar och skriver lite om på bloggen :-D http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v52-1.html#comment

elin

äsch klaga inte, -30 här (;

fina bilder :)

anna stranne

sjukt fina bilder!

ha en bra dag :)

emmaa

sv; verkligen inte :)

sandija-fotografier

Fin blogg! Klicka gärna in min blogg. =)



Allt bra med dej?

meniver

Sv, Nee jag tror faktiskt inte att det kan det :D

freja - foto, vardag & design

Tack :DD

ange

Men dt blir ju bra bilder med den andra okcså...

Sasha

Åhh vilka fina bilder :)

sandija-fotografier

sv. gött :D jp toppen med mig

Lina Holgersson

Snygga bilder :)

KNORKAN

Fina bilder :)

JohannaStenroos

tack så mycket :D jag ska återkomma med någon bra fråga, hehe :)

jag tycker om att fotografera och gör det väldig ofta, men jag tycker för det mesta att mina bilder blir tråkiga.

JohannaStenroos

Jag har en Nikon D40 :)

JohannaStenroos

du har alldeles rätt :)

JohannaStenroos

tack, då vet jag var jag ska vända mig angående min fotografering :)

ange

Duktig due på att fota :D

ange

vaaarse, händer dt nge idag lr? ^^

ange

E med några kompisar :D

ange

hihi, jaa :D

Anonym

snygga bilder :)

Louise

Coola bilder! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar