Illustrera-Mera


Jag kollade in på Emmas blogg idag och blev väldigt inspirerad av hennes illustrationer och vill därför testa programmet Adobe Illustrator. Det känndes väldigt ovan och var ganska svårt, jag blev inte hundra nöjd med bilden men för att vara första gången i Illustrator. Vad tycker du?, ser man vem det ska föreställa?.

Emmas blogg och fina illustrationer hittar ni här!
25
Anna

Jag svär (fan) , det är Elin Kero!

Linnea

Elin Kero är det ^^

Anonym

jätte fint ju! :D

är det svårt? vill också lära mig

Johanna (:♥

Jag kommenterar på din blogg om det blir någoot!

Tack för att du vill vara med :)

Anonym

ja har inte ens ps :( så lär aldrig kunna.

hur lång tid tog den du gjorde?

Fotograf Andreas Skoog

Sv: Det är skillnaden mellan kvalitet och kvantitet. Det går inte att konkurrera med en liten webbshop utan lager prismässigt, men när du inte vet exakt vad du vill ha så är det betydligt vettigare att gå till en butik och diskutera med en fysisk person vad det egentligen är du behöver. =)

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

gör en illustration på mig!? (a)



sv; nehe, fasiken så coolt! :) ja hon bor typ i samma stad som mig eller något. :) snäll och duktig tjej verkar det vara. :D

Anonym

jaha men 2 timmar var ju endå rätt lång tid.. o ja som tänkte fråga om du ville göra en bild på mig :P

Anonym

ååh va kul :D men kika på min blogg under fotoalbum säg till om du ej hittar en bild där..

så glad ja blir!!! :D lägger ut den på min sida när den e klar såklart

malinhe,

SVAR: tack! :)



du lyckades riktigt bra för att vara första gången!

Anonym

men lägg till mig på msn så kan ja skicka :D

[email protected]

Anonym

oj skrev fel

[email protected]



hotmail ska de stå hehe

emilia

elon kero? :)

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: härligt att höra! det är bara bra med mig.

Vilken häftig bild! Kan du inte göra en sådan på mig ? ;)

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: vad gullig du är :)

Men jag kan skicka några bilder till din mail så kan du välja någon?

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: Har skicka bilder nu :)

Jonna

sv: tack så jättemycket! :)

Fotograf Nathalie Agnekil

Tack så hemskt mycket.



För övrigt; Klart det är Elin Kero ;)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

elin kero, det såg man tydligt! :D

riktigt bra tycker jag ;)

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

Har skickat två bilder till dig på mailen! :) kram

Niklas

ställ gärna en frågar i frågerstunden

PHOTONERDEN

Vill du ha sitt egna foto på en canvastavla? Kolla in min blogg då där du kan tävla om det. Vad säges om det?



Förlåt om du inte tycker om reklam!

RONJA [personal photoblog]

sv: tackar! :) kikade lite på dina foton, verkligen snygga! :) ha en bra kväll!



kram,

Ronja

Anonym

du får ju lägga ut mig här blev ju så sjukt bra :D

Maria

Elin Kero! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar