Nyår - 2010/2011!


Kan man se ut så här eller? =)

Nu är det äntligen nyår så nu ska det firas. Vill bara tacka alla som har läst min blogg, både från starten och nykomna läsare och jag hoppas att ni kommer forsätta följa mig för 2011 kommer jag göra lite andra inlägg. =)

Texten "är du inte frisk eller?" är internt inom DHOLS, så ni andra kanske inte förstår, men men.

GOTT NYTT ÅR!
10
Anna

Du ser inte helt frisk ut ;)

Haha, Skön är HAN!

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

Vinnaren av årets bild publiceras kl 20.00 på min blogg. Otroligt kul att du ville vara med och tävla, vi får se vem det är som vinner! :)

mvh Ellinor.

linda

sv: varse:D hur mkt kostar de där objektivet om man får fråga?:)

linda

sv; oj de va mkt hoppas du gör nåt vettigt me bilderna;)

Wiilow [ foto tankar känslor]

Hej!



Jag vill nu önska dig ett riktigt underbart 2011. Hoppas det blir bekymmersfritt och ditt bästa år någonsin.

Ta hand om dig.

Evelina

Hej! Just nu har jag Dagens Blogg, kika gärna in o anmäl dig... Lycka till=)

LINA HAMMARSTRÖM

TJA!



Skitkul att du var med i "Veckans Blogg" :-D Gå in och kolla om det var du som vann! Om inte, så kommer det en ny chans näst, nästa vecka! För nästa vecka så kör vi på en FRÅGESTUND i stället! Så gå in och fråga en fråga eller två så skulle jag bli glad! :-D



http://linahammarstrom.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

Linda

sv: gör du nåt annnat me bilderna förutom till bloggen?:)

nicklas

nice blogg:)

kim

Haha :)

Btw, mkt fin blogg :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar