RÖSTA?


Jag gick till final i Olivias tävling och nu är det dags att rösta. Min bild är nummer 11 och jag hade varit väldigt tacksam om ni ville rösta på mig, om inte rösta på någon annan som ni tycker borde vinna en reflexskärm. Tävlingen finns här! TACK TILL ER SOM RÖSTAR PÅ MIG! :)
7
Lovisa

gillar bilden, ska ta och rösta! :) kram!

Anna

Tänk om MAN redan har röstat, får man guldstjärna i kanten då ? (A)

Lovisa

Sv: Tack så mycket! Blir alltid glad över att få komplimanger!:)

Jag har tyvärr redan röstat...

Monika

Häftig bild :)

Marte

Nydelig!

elina

jag skulle också vilja ta såna där bilder! behöver man värsta proffskameran för att ta såna? och hur tar man dom ? :D

Filiz

Den här bilden är riktigt bra.

Röstade på dig såklart=)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar