TIPS - Texturer


Mitt tips idag är några hemsidor som har väldigt många texturer som man kan ladda ner. Man kan vara väldigt kreativ med texturer och få många bilder att få en helt annan känsla än att bara låta bilden vara original, men du får inte glömma att olika alternativ passar till olika texturer så använd alternativen i menyn kreativt.


Klickbara länkar! - väldigt bra hemsidor för att ladda ner texturer till dina bilder!
6
cornelia

har veckans blogg hos mig, kolla in och anmäl dig om du vill! :)



http://candevii.blogg.se/

julia

bra tips :)

cornelia

sv: härligt!

jag hör av mig när vinnarna har dragits :)

Tilda

Sv: Tack, men hur ska jag kunna skicka bilden??

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

veckans blogg hos min blig med :)

vinnaren dras på julafton

lottasvensson - Videoguider inom Photoshop

Antar att du menar Blend mode ;)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar