Vinter-film


Nu har jag lagt upp Facebookfilmen på youtube så inte bara mina vänner på fb kan se den. Det har varit mycket problem med att få upp filmer på youtube för att man inte få ha viss musik och så men nu tror jag det ska funka.
8
julia

fin blogg :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Grattis!

Du är en av finalisterna i fototävlingen om att vinna en valfri reflexskärm. Dags att ragga röster! Kram :)

EDIT LINNEA

oerhört rolig video iallafall!

du ser inte ut att vara 17 år när man ser dina bilder. Snarare 27 :P haha

stina

ingen orsak simmme! :D

EDIT LINNEA

haha ja jag menade den i menyn :)

REBECKA BOKI ÖHLUND

Nu är de 4 vinnarna dragna, kika in och kolla om det blev du!

en simpel blogg

sv; jo det är bara bra med mig :) lite seg bara, men det är ju måndag så kan inte förvänta mig så mycket mer :D

JSwalander

sv.tack!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar