Det är mycket på gång nu


Canon EOS 7D + Canon EF 18-55mm f/3,5-5,6
@ 55mm - 1,3 - f/36 - ISO100
Canon EOS 7D + Canon EF 18-55mm f/3,5-5,6
@ 55mm - 0,8 - f/36 - ISO100

Kul att ni gillar tävlingar för det kommer fler, för några dagar sen var det ett företag som hörde av sig till mig och undrade om jag ville arrangera en tävling så håll utkik! snart kommer den och då gäller det att vara på hugget för en större chans att vinna :)

Angående bilderna, som ni vet så har jag hållit på mycket med slutartider den senaste tiden och jag vill testa något nytt och såhär blev resultatet långa slutartider + drageffekten, vad tycker ni?



10
jborggren's fotogalleri

älskar sådana bilder, vilken effekt det ger alltså!

Adine

Häftig effekt!

Svar: TACK!

melissa here ;)

sv: hhaha, jag vet ;p

Emilie

så fint :-)

Anonym

sv: tusen tack & detsamma (:

Madeleine ♥

du fotar grymt fina bilder! :)

julie jj

Så kult! :)

hea foto

Wow, grymt snyggt :)

felicia

fina bilder :)

aeel

herre gud vilka fina bilder, hur tog du dom, och på vad tog du ??:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar