Es regnet es regnet


Det regnar ja!, det tror jag många har märkt och håller med mig om att det börjar bli lite smått drygt att det ska regna hela tiden, inte för att jag längtar efter vintern direkt men bättre än regn. Fast lite dystert väder hindrar inte en trogen fotograf och än så länge finns det lite höstfärger kvar "som tur är" :)
7
DampBarn :D

Diggar den nedersta bilden, :D



Keep on working

Yum

super fina bilder!



riktigt fin blogg!

Sandra Malmros

Fin blogg :)

Micaela

Sv: Den gick faktiskt helt åt helvete.. :/ haha. Fast eftersom att du va den enda som hade gjort alla saker man skulle, så kan vi väl säga att du vann då ;) så jag skickar över en inbjudan te dig :) Tror jag har din mail på bloggen? :)

Micaela

Sv: Absolut.. varsågod! :)

Sandra Malmros

Sv: Va så lite så, tack själv :)

Ida - FOTO -

Sv: Tack så jättemycket :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar