TÄVLING!


I samarbete med SUMOpix.com lanserar jag här en tävling, där du kan vinna ett presentkort på 300 SEK för fotoprodukter från SUMOpix. Där kan du beställa canvastavlor i alla former och
storlekar för ett bra pris.

Alla kan delta i tävlingen!

Du deltar genom att besvara frågan: Vilken är den minsta storleken på canvasbilder som du kan beställa på SUMOpix.com?

För större chans att vinna!

1 chans att vinna
Skriv en kommentar med svaret på frågan
3 chanser att vinna
Skriv information om tävlingen och sumopix på Facebook. (kommentera svaret på frågan och länka till ditt inlägg i kommentarsfältet)
5 chanser att vinna
Skriv information om tävlingen på din egen blogg med länkar till både
tävlingan och sumopix. (kommentera svaret på frågan och länka till ditt inlägg i kommentarsfältet)

+ en ännu extra chans är om du följer mig på bloglovin!

Du kommenterar i mitt kommentarsfält med "namn", "mail", "ditt svar på frågan" och eventuellt länkar som du har skrivit om SUMOpix.com

Tävlingen avslutas: 3 December kl 21.00
Lycka till nu!

AVSLUTAD!
5
johanna

Grymt fina bilder på bloggen !



Den minsta stoeleken man kan beställa i canvas är 20x20 med 2 cm tjock träram.

Nu håller jag tummarna för att vinna !



Ha det bra, kramkram

aeel

skitsnygg header!!

ange

Okeej, jag med... eller lite utanför :)

Linnea

fin blogg :)



liinneaaz.blogg.se

liinneaaz.blogg.se

olivia-drömmen mot att bli fotograf

20x20 omkrets och 2cm tjock :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar