Första videoinlägget!


Yes då var det igång, förlåt för så dåliga kvalité, jag råkade nämligen ha lite fel inställningar och orkade inte ändra det. Imorgon tror jag att jag visar ett litet Photoshop trick så kolla då. :)
4
Anna

Mena det, Ha det gött.

Inte riktigt den dialekten jag föreställde mig, tyckte det var lite små drag av skånska eller ;)

haha, kanske bara för du gjorde videoinlägg vill jag med göra det ;) haha

Micaela

Hej! :)



Sugen på bloggsvar? Då ska du vara med i min tävling om en inbjudan dit!

http://miiwaolsson.blogg.se/2010/october/bloggsvarstavling.html



Nice videoinlägg btw :P hehe. Kan dock inte hålla med Anna om att de låter som "små drag av skånska" :D haha.



Kram!

Linus

Haha erkänn att du övat in det talet så satan! :D

Haha neesh så söt =)

Oliver<3

sååååååååååå söt :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar