Invigning


Hej, nu ska jag äntligen inviga min blogg så jag tänkte passa på att berätta lite om mig själv och vad min blogg kommer att innehålla.

Mitt namn är Simon Glimholt, kallas även "Simme". Jag är 17,år född 1993,bosatt i Kalmar och går andra året på IT-linjen på John Bauer gymnasiet. Fotografering är något som jag alltid har tyckt om men jag började fotografera seriöst 2009,så jag har nästan fotograferat i 2 år nu, jag fotograferar allt möjligt men med störst intresse för "Naturfotografering".
Jag har alltid gillat att skapa saker som rör foto, video och ljud. Jag hoppas att min blogg är något för er och att ni tittar in här nån gång ibland.

Blogg - INFO
Bloggen invigs som sagt idag, där av alla tomma kategorier men det kommer inlägg.
Kategorin (Ni frågar) vill jag redan nu pointera, jag är väldigt tacksam för frågor om Fotografering, Bild/videoredigering m.m. Jag kanske inte kan svara på allt men jag kan åtminstone försöka.
/ Simon
3
Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Anna

Bäst är du fan :D

du fick i ordning på koderna och hela den svängen ?

Fan jag hade ju nästan förträngt i mitt huvud att du skulle starta blogg. men det är gött att du har en nu ju :D



GO ON, detta är bara början (Y)

MICHAELA D

Svar: Tack själv! :-) Kram

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar