Kvällstest med 50mm f/1,8



Igår när jag köpte objektivet så blev det inte så mycket fotograferande under dagen men istället så blev det en del under kvällen men kul var det att testa objektivet när det är dåligt ljus eftersom det är så ljusstarkt.

Med mina andra objektiv blir det väldigt ofta att jag får höja till väldigt höga iso-tal när solen har gått ner men jag blev förvånad igår när jag fotograferade igår, då jag inte behövde höja iso alls mycket eller ja det bero väl på vad man tycker är mycket men med mina andra objektiv klockan 8-9 på kvällen så hade jag nog behövt höja till 6400 iso för att se något alls, men igår blev det 640 iso, så ja lite skillnad. Mycket nöjd med detta objektivets kvällstest.
7
Nathalie

jag tänker tvinga dig att köpa mig ett nytt objektiv... CP :O

jassie

Det ser väldigt kallt ut! :O

Amanda

snygga bilder :)

Terminalglasögon

Du tar jättefina bilder.

Maria

Jätte snygga bilder :)

Amanda

Supersnygga bilder du tar.

felicia -

snyggt!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar