Neon-Light

Jag har varit uppe sen klockan 8 idag för att jag är hundvakt så det är lite smått jobbigt att vara hundvakt när man går och lägger sig klockan 2 halv 3, men det är ju självförvållat.

Inatt lekte jag lite med långa slutartider och ficklampor, det var lite skoj. Bilderna är tagna med 20-30 sekunder i slutartid.
8
Viktkamp

Skithäftiga bilder =)

aina [fotoblogg]

häftiga bilder :)

hanna

skitsnygga bilder!

MIE - MIN VÄG MOT ATT BLI BEBISFOTOGRAF & FRISÖRSKA ♥

Jag har en veckans blogg-liknande tävling på gång just nu. Om du är intresserad av att delta :)

Frida Johansson

Fin blogg! Ta åt dig av dessa ord!



Har frågestund på bloggen, så ställ gärna en fråga!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Frida.

Linn

Hej jag älskar också att fotografera, vad roligt ! :D

Och du har en fin blogg !!!!!

Kolla gärna in min :)

A N G E L I J N A

allt bra?:)

ANTON - målet att bli fotograf

fräcka! vad har du för ficklampor med olika ljus om man får fråga? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar