Nu var det dags igen!

Jippie nu börjar skolan! Eller snarare suck, får helt enkelt ta och se hur det här läsåret blir. Sista året på gymnasiet! :)
12
linda

jo då det är alltid kul men har inte blivit av på länge. Lär ju ta lite festbilder nu i helgen på min morbrors 50 års fest.

Men vill endå ha en ny kamera min säger upp sig ibland och det är för att jag råka tappa den i marken i berlin.

Hur e det?

Kram

L I Z A

sv; okej härligt :) började också skolan igår.

det är bra med mig!

Madeliene ♥

jodå allt är fint med mig! :)

kram!

Maria

Hej! Jag började skolan idag :-) Hur mår du?

Sasha

Men skönt med sista året ju, vad ska du göra sen efter gymnasiet då :)

Johanna

Så lite så :)

maria

Sv; Jo det var kul att börja skolan. Tack jag mår så bra så man inte kan må bättre :)

Sofia - Foto, mode & personligt

fy för skolan :( helt slut när jag kommer hem!

erika

Lycka till! ^-^

Johanna

tagggga trean! det här året kommer bli så sjukt bra. trist med skolan, javisst, men allt annat! längtar redan ihjäl mig efter studenten ;)

svar. Tusen tack! :D

alexandra | fotoblogg

vilken linje går du?

Swanin

Lycka till med det sista året :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar