Panorama - första gången!

Idag var det första gången jag testade att göra panorama bilder, det vill säga när man tar flera bilder i en serie och lägger ihop alla bilderna sen. Det var roligt men ganska svårt då det egentligen är bäst om man har lite specialutrustning, men för att vara första gången så tyckte jag att det gick bra. Synd bara att man inte kan visa upp bilderna bättre eftersom de får max vara 1000px breda.




Bilderna är klickbara för att se dem i 1000px

Den första bilden är fyra seriebilder tagna liggandes, d.v.s vågrätt och den andra bilden är också tagen med fyra seriebilder men ståendes, "lodrätt"
3
Linda

Det var så lite så. Jo rofåglar är grymma, vill också ha lite såna fåglar.

He he min kamera är skit en liten digital på 10 px.

Men är ganska nöjd just nu när man inte har råd med någe annat. Har precis lärt mig att man kan fota från en cmshåll på min kamera utan att det blir suddigt.

Anna

om du vill ha dom större i bredd kan du ladda upp dom på imagechef.com (eller vad det heter) sen kodar du lite så att man får upp den bilden när man klickar på den på din blogg :)

Yohanna ♡

Coola! :)



Får man fråga hur du gör så att man kan klicka på bilderna och att dom blir större när dom visas? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar