Småfåglar



Småfåglar kan väldigt ofta vara jobbiga att fotografera då de brukar stimma runt hela tiden, men om man bara står kvar en stund på ett och samma ställe så brukar de lugna ner sig. vad är det nu för fåglar då? Jo, bild 1: Blåmes, Bild 2: Bofink Bild 3: Nötväcka. :)

Bilderna är tagna med - Canon Eos 7D och Sigma 150-500mm f/5-6,3 DG APO OS HSM
15
M E N I V E R - PRETTY. ♥DD.

Härlig blogg :}

Kram

Tess

Fina bilder :)

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hoppas du får en trevlig helg :)

Yohanna ♡

SV: Tack så mycket, men när jag laddar upp bilder så kan jag inte välja miniatyr lr full storlek, själva den finns inte? :/

Caroline & Ronja

Fin blogg! :) Allt bra med dig idag?

Edvin

Hej!

Fin blogg.

Ta gärna en titt på Spotlight Bannerbyte- gratis trafik till bloggen :)

http://bannerbyte.co.cc



Eller FotoClub- En del av DigitalGruvan.com för fotografer:

http://fotoclub.digitalgruvan.com

Caroline |Foto|

Sv: Okej vad bra :) Med oss är det fin fint!

Jessica

Glad att jag hittade hit - här fanns det många fina bilder! =)

Yohanna ♡

Skaplig zoom på det objektivet? :P



SV: Okej, men jag lyckades fixa det, men tack för din hjälp :)

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

SVAR: Håller med! :)

Rebecca Rehn { F O T O }

Härliga bilder!



(Va gärna med i min tävling i samarbete med coolstuff.se!)

michan

Vilka fina bilder!

Freia

Sv; Tack så mycket!

Dsm :)

Fanny

Duktig du är!

linda

Love it love it love it.

A du vet fåglar..

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar