Fitness i skogen



Fitness i skogen? Ja, varför inte?

Jag var ute i skogen för en stund sedan för att ta lite luft och för att få fota av mig lite och efter en stund så ser jag någon ny konstig sak som hade dykt upp.

På håll kunde jag inte ens gissa mig till vad det var för något för innan vad det någon slags konstbelysning där men när jag väl kom fram och läste på skylten så stod det "Fitness ålder 15+" och då förstod jag att det var några gymsaker men förstod inte riktigt varför de var placerade i skogen, men antagligen så är det väl joggslingor i skogen och så, har i varje fall inte sett något liknade men lite roligt var det.
8
sophie

Tack tack :)

Anna

sv: tack :D usch ja vill ha snö!

mysan

Allt bra med dej? :)

Hanna

sv: Tack så jätte mycket! :D

cajsa tapper - fotoblogg

sv: haha ja eller hur! så är det alltid med mig också ;)

Jag bor en bit utanför Lund!

kram :)

My- foto/mode blogg.

fin blogg!

Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: jaså? Skåne är så fint på somrarna! Tycker absolut att du ska stanna till i Lund lite längre nästa gång. Det är väldigt mysigt :) Kram!

bellaaaa

haha häftigt xd men lite kul att dem skrivit ut ålder, hur ska dem hålla koll på det, tror snarare de där kommer få småbarnen att vilja testa ännu mer :p

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar