Första inlägget i nya kategorin - illustrationer



Nu så! Första riktiga inlägget i den nya kategorin "Illustrationer". Jag satt och hade det lite allmänt tråkigt för några dagar sedan så jag öppnade upp Photoshop som vanligt och lekte lite vilt med penslarna och efter att ha sett Sofies målade bilder på hästar både på Facebook och i hennes blogg så blev jag sugen på att prova på att göra det själv.

Innan idag så skrev hon ett inlägg där hon tipsar om hur man tar bättre hästbilder så om ni är intresserade av det ska ni ta en titt på hennes blogg hittar ni här!
7
Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack så mycket! :)

fint ritat!

martina

hej, vad händer i helgen? :)

Emelie

Hejsan!

Jag har en julkalender på min blogg och just idag har jag en superbra hemlighet bakom lucka nio,, var gärna med och tävla :)



Kram -> http://byyemelie.blogg.se/2011/december/lucka-9.html

martina

sv; inte jag heller, men jag ska nog kolla på idolfinalen iallafall :)

swanin

Den var riktigt fin

Spike

Du är ganska grym i Photoshop, lo..

ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

waaww, den var otroligt snygg :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar