Lilla ekorren



Idag kom jag på en liten ironisk sak vad det gäller mig, när jag är ute och fotografera och det är att alltid när jag känner att, nej dags att gå hem det är ju så tråkigt ute det finns ju verkligen ingenting att fotografera och så, nej men kolla kolla kolla! En liten fågel och så försöker man få en bra bild på den så ser man sig omkring och ojdå en ekorre som springer där på marken och kolla där borta, sen så blir det att man är ute nån timme till.

Så har det nästan alltid varit med mina rådjursbilder till exempel, att jag är påväg att packa ihop och bege mig hemåt så dyker ögonblicken upp, lite kul faktiskt och idag tog jag sikte på den här lille krabaten men innan dess låg jag på marken och försökte fånga en fågel på bild som kommer dyka upp i "projekt-fåglar" kategorin sen.
20
emma

men söta bilder :)) speciellt den sista!

Sandra ♥

Sv: Åh, tack så mycket!

Visst gör det, han är en riktig goding. :)



Måste bara säga att bilderna på ekorren var otroligt söta!

Madde

åh, vilken sötnos:) Bra bilder:)

Madde

SV;tack så hemskt mycket:) Förstår dig, vill också ha ett macro objektiv, men har ej råd som det ser ut nu.

Linda Sjölund (foto)

sv: Ok, bilder kommer nog så fort det blir lite bättre väder! :) annars kan du ju titta på alla andra macrobilder jag fotat, de är nämligen fotade med just sigmas 150 mm! :)

Linda Sjölund (foto)

sv: Det objektivet är superbra, verkligen! :) du ska satsa på det! tack så mycket, snällt av dig :)

Madde

Sv:ja, speciellt om man vill ha det bästa inom det bästa märket:S

Linda Sjölund (foto)

sv: Det ska du verkligen göra :)

Maria

Åh vilka fina bilder! :D

sv- Jo det är vax, jag och syster brukar slå in våra paket i vitt papper och sedan "tejpa" med rött vax som vi stämplar med en god jul-stämpel så det inte blir en röd geggklump ( om du förstår vad jag menar med det) utan en platt cikel som det står god jul i! :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad fina bilder!! :D Duktig du är!

Maria

Sv- jo det blir väldigt fint :)

Madde

Sv:Ja, det har du rätt i, verkar vara någe standart pris;)

Hanna

sv: Tack så mycket ! :D

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Åh awesome att du vill vara med i Veckans Blogg :) Då blir lilla jag glader :D

Berättar när jag dragit vinnarna :)

Allt är bra med dig hoppas jag?

Kramizar Evve!

Emelie

såå fina bilder!

MEULLERPHOTO

Så är det nästan alltid, tillslut hittar man nått att fotografera. Dock så har jag blivit lite kräsen, var mycket för naturbilder förut men måste nu nästan alltid ha en modell framför kameran. Och de är lite svårare att hitta x)

Rebecca Rehn

Söta bilder!

Monrou

Grymt söta bilder!

nanna

vad du är bra på att fotografera :D

o vad gulliga bilder på ekorren ^^

Victoria

Sv. Tack snälla!

Jättefina kort du tar!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar