Simon - kamouflage



Nu såhär efter julafton så är det väldigt många som visar vad de har fått för julklappar, men jag är ju så tråkig att jag aldrig önskar mig något för allt jag vill ha är så dyrt som t.e.x ett objektiv för 10-15 tusen. Det är inte alla som kan önska sig det så jag önskar mig pengar som jag sedan kan använda till ny utrustning.

Men förutom pengar så fick jag detta, ett kamouflageset som jag länge har velat ha så nu kan jag gå upp en nivå i grenen "naturfotografering", fast bara för att man ha kamouflage så betyder det ju inte att man blir bättre på att fotografer utan man måste ju använda det på rätt sätt med.

Gillar mitt citat som jag brukar säga då och då - I shoot animals with my camera rather than with a rifle.
3
undefined

Sv: Tack! :)

Sofia - Foto&Musik

sv: God jul! :)

erika

Coolt! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar