Vad bjuds det på?



När jag var ute på en liten fotorunda för några dagar sedan så såg jag ett gäng kråkor på håll, som förde ett väldans liv och jag förstod inte varför till en början men när jag kom allt nämre så såg jag att någon hade tydligen lagt ut fiskrens, vet inte varför men någon hade i alla fall gjort det, så där var alla fåglarna och smaskade i sig.

Själv så har jag varit på julbord idag på Stufvenäs och det var verkligen super gott så jag passade på att äta sånt som jag vanligtvis inte brukar äta eftersom det är ganska dyrt, som ren, hjort, vildsvin, rådjur m.m så nu är jag mätt ett bra tag. :)
2
Linn

tittar in & önskar dig en bra start på veckan ! :-D

A N G E L I J N A

SVAR; det är bra :)

gör du?:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar