Dåligt läge


Igår så var man lite smått besviken efter att ha väntat i timmar och sedan får man inga bra lägen att fotografera ifrån. Jag tycker att grenarna och stängslet förstör bilderna, men som ni kan se på första bilden har jag fått en ny liten vän när jag är ute och fotografera. =)
4
Anna

Hej, jag heter Anna och katten på första bilden kollar på mig :O

hö-hö, men jag gillade bilden längst upp i alla fall (Y)

Veronica

jeg synes disse bildene var helt nydelige, utrolig stilig det med katten, faktisk litt genialt.

Ellinor Bergman

Sv: Tusen tack!



Den nedersta bilden var riktigt läcker, jag gillar den mörka mystiska känslan du fångat med träden i förgrunden som är ur skärpa. Nice!

EmbLeM

Jag tycker du borde ha ett litet mellanrum mellan bilderna. Det blir jobbigt att läsa av dem då man inte ser början och slut

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar