Praktik - Jobba Jobba Jobba!


Henrik kom förbi en sväng till Media markt och snackade lite kameror, riktigt gött! Sen så tog han tag i en Canon 550D och tog en bild på mig som bevisade väldigt bra, hur trött jag egentligen var, haha. =)

Nu ska min fotokompanjon "Henrik" byta från Nikon D3000 till en Canon 550D så det kommer bli nice när vi ska ut och fotografera sen, men han kommer ju självklart sno mina objektiv med tanke på att han kommer ha möjlighet till det nu.
5
Anna

bara för det kom jag nt pp vad jag skulle skriva och kommentera, men det var något med att du var väldigt trött och jag skulle skriva något roligt, men jag skulle i alla fall skriva att dina öron får mig att vilja ta hål i dom x) btw. Gå och lägg dig!

lijna

allt bra?:)

LIJNA

SVAR: jo det är bra!:)

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

oj, nemen oj, tack så mycket! :D kram

LouiseMonica

Nice blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar