Små droppar


Eftersom mina arbetstimmar på praktiken är 10:00 - 18:00 så får jag aldrig någon tid att gå ut och fotografera men jag kan verkligen inte hålla mig så det har blivit att man har suttit några kvällar och bara fotograferat vad som helst hemma, men så idag blev det lite vattenbilder. :)
5
Linnea

Den med mörkgrönt tema var väldigt supernice :)

Maria

Har aldrig förstått hur man lyckas fota vattendroppar så där, blir helt underbara bilder! Den gröna är helt fantastisk! :)

Maria

sv; om du har lust och ids göra det vore det skoj att få se :)

Anonym

sv; hehe på tal om begränsad utrustning..jag fotar med syrrans digitalkamera med 10 megapixlar vars blixt ryker så fort man fotar, önskar jag hade en systemis :)

elin [my life, creations, photography, make up]

Snyggt! Jag brukar inte få till mina vattendroppar bra alls haha!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar