Tävling! vinn en vector


anledningen till att jag har varit så dålig på att uppdatera på sistone är för att jag är på praktik och då slutar jag 18.00 och är hemma 19.00 och då ska jag käka och fixa annat, så det är därför om ni nu undrade.

För den dåliga uppdateringen kompletterar jag med en rolig tävling, där du kan vinna en vector, för er som undrar vad det är kan ni se några exempel "här".

Vad behöver jag göra:

Skriv bara en kommentar i det här inlägget, ex "jag är med"

Sedan kommer jag att slumpmässigt välja ut en vinnare som sedan skicka en "relativt" högupplöst bild till mig som jag sedan gör till en vector, det är mycket möjligt att jag väljer 1-3 vinnare men det bero på hur många som är med, desto fler desto roligare. =)

TÄVLINGEN AVSLUTAS 3 FEBRUARI KL 21:00
13
Ellinor

Go for it, I'm in ;)

Anna

Jag har tagit nya bilder, så-å-å

Jag är med ! haha :D

Sofia

Jag är med

julia

jag är med :D

Malin

Klart jag är med Simon!

Man kan ju hoppas på en andra vinst ;)

Och jag har flera bilder jag kan tänka mig, så det är nice! :D

ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

jag är på! :D

Uffepuffe

Jag är med! Håller dock med om att praktiken tar upp sjukligt mycket tid! =O

Dennis

Jag är med råe!

matilda

jag är med :D

Anonym

Hejsan!^^ skoj att vara med. xD

sandlådan

Vad kul, jag är med! :-)

Elina [FOTO]

sv: Tusen tack! :)

ha en bra kväll!

Danneboi

Blatten är på för i helvede

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar