Vad är nu detta?


Jag blev väldigt förvånad för några dagar sedan, då jag satt och kollade lite foto på internet och skulle se om adobe hade kommit med något nytt. Då hittar jag den här sidan Adobebloggen och efter att ha läst runt lite på den bloggen blev jag väldigt glad över det jag fann. =)

"Illustrera mera

Den entusiastiske Bloggaren Simon Glimholt gör ett första försök med Adobe Illustrator, följer upp med med postningen 10 TIMMAR - 250 LAYERS."

6
Barnens Hjältar

Vad kul för dig! Grattis till uppmärksamheten :-)

ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Nice blogg! Var gärna med i VECKANS BLOGG! Vinnaren blir länkad i ett inlägg om dagen i en hel vecka! Kram! :)

Barnens Hjältar

Bra jobbat. Ha en fortsatt fin lördag!

Ntherese

Hej, nu är foto tävlingen avslutad! kika in om det var du som vann! tack för att du var med och tävlade!:)

Anna

.. Och nu är du nu mera känd för superhjälten :D

Alexandra

vad kul :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar