Vad ska man lyssna på?


Jag vet inte längre vilken musik jag ska lyssna på längre, känns som att man har tjatat slut på alla låtar. Vad lyssnar ni på för musik?, några bra låtar när man redigera?
11
Anonym

kul blogg

Nea

Så blir det för mig också ibland och då satte jag ihop en lista med hur blandade låtar som helst. Just nu spelar jag R&B-listan ^^



Lilla vän, rota lite bland mina listor (har väl runt 50 stycken) så får du se om du hittar något skoj. Har allt från lugna låtar till rock.

Anna

Kolla in mina musik tips på bloggen, fast dom kanske du redan har kollat upp ?

johanna

du kan gärna kika in och kolla på mina bilder och se va du tycker om dom :)

Amanda

SV: Absolut, dock är jag knappt inne där, tack! :)

Amanda

Är du bra på kameramärken?

Amanda

SV: Jag har köpt en Nikon D3100 och jag undrar bara om du visste något om den? :)

Madelene

Ren och skär hårdrock ska det vara! :D

Sasha

Just nu har jag lyssnat sönder nannes "lätt inspirerad" bara för att alla säger att det stämmer precis in på mig, och jag kan väl inte neka heller, hela texten är jag rakt igenom...

Trixie från RokkdollyZ

Pretty boy floyd, shameless, dirty penny, mötley crüe och Guns n roses.



Perfekt redigerarmusik.

elin

He is we, Aaron Gillespie - All About Us, min nya spela-sönder-låt!



http://open.spotify.com/user/olleolles/playlist/44ng6DEoL35xSwtT83JQKJ

Vet inte om det är så bra redigerarmusik, men sköna låtar(:

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar