Före & efter

Den här bilden är fotad i JPG/RAW men jag tyckte att det inte var jätte stor skillnad den här gången så för att spara lite utrymme valde jag att redigera JPG-bilden.


Photoshop CS5

º Ökat kontrasten med Levels
º Ökat kontrasten ytterligare med Brightness/Contrast
º Vibrance + 9 saturation + 8
º Smart sharpen Amount 100% Radius 2.0px
º Lagt på en stark vinjettring
º Färdig!
9
peter

sv: Tack så mycket :)

n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- najs :) vgd ?<33

Saris - foto&liv

Cheka in min blogg!

Handlar om för det mest mitt liv och fotografering och har just nu veckans blogg!

Anmäl dig!

http://sarisfoto.blogg.se/2011/july/the-last-song-ever.html#comment

Kram :)

Mie

Riktigt fin bild! :)

n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Hade faktist tänk att jag ska slå på en film :)!

Vilken kamera har du ?!

Saris - foto&liv

Vad roligt att du är med i veckans blogg!

Vinnaren dras på söndag!

Kram :)

n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

- Smart:D !

Har han också en blogg ?

Mirelle

Riktigt härliga bilder du tar! :) fotar en hel del själv och har gått media, så alltid kul att hitta nån som fotar och delar med sig av bilderna :) har dock bytt sida för bloggen nu så har inte så mycket bilder jag fotat uppe ännu, men det kommer om du är sugen på att se :)

MEULLERPHOTO

Photoshop är magiskt! ;)

Snyggt!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar