I väntan på solnedgång

Här sitter jag och njuter medan jag väntar på att solen ska gå ner...


Jag kom nyligen hem från en solnedgångsfotografering och eftersom det var så pass länge sedan som jag fotograferade en solnedgång så felbedömde jag tiden en aning. Jag gick ut runt halv nio, och inte för ens tio kunde man ta några bra bilder, då hade solen äntligen gått ner. Men det fanns ju annat att fotografera när solljuset låg på.


Jag redigerade även bilderna lite annorlunda så det inte blev för identiskt. =)
2
Anna

Du ser aningen trötter, kanske hade varit roligare om jag hade varit med, inte sant? ;)



Ser fram emot resultat nu!

om du lyckas lika bra som jag ;) Sen får du testa på soluppgång med :)

rikke c':

så fine bilder av deg! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar