Kreativ fotografering

Den kreativa, experimenterande eller fantasifulla fotografen, ja kalla det vad ni vill....


Men jag har märkt under de få åren som jag har fotograferat att man då och då, någon gång ibland borde

gå ut och fotografera utan några som helst förväntningar över hur bra bilder man kommer att få med sig hem på minneskortet.

 

Självklart så ska man ju så lägga ner tid och energi på att försöka få bra bilder men det jag menar är att man kanske inte alltid ska tänkta så mycket på det medan man fotograferar. Jag provade på detta idag och fick lite annorlunda vinklar en vad jag vanligtvis brukar ha på mina bilder.

 

Detta är inget tips på något vis men jag ville bara berätta något som jag tänker på ibland för att inte fastna i gamla mönster.

 

Kategori: bilder - natur, text - tips.

4
ANGELiCA BARWiCH

underbart!

väldigt få killar som bloggar och fotar så bra som du! tack till en super blogg :) kram!

p.s du kommer komma långt med fotandet!

erika

detta låter verkligen bekant! ^^

att någongång göra spontana fotopromenader ger ofta lite nya ideér när man inte har planerat nåt. :)

♦ ANGELiCA BARWiCH ♦

kul o höra! :D tack så mycket

Anonym

hur ändrar man storlek på en bild så den får proportionerna ca: 11cm x 5cm?

gillar första bilden starkt! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar