Mera illustration

Efter jag var klar med den första så fortsatte jag med en uppföljare och det blev den här bilden, ett självporträtt.
Jag testade också att använda ritplattan, men sedan så läste jag på ett forum att den ritplattan inte fungerade till Mac, så det var lite synd, men jag tyckte det blev okej ändå. =)
7
Amanda

wow :) Du är ju jätteduktig!!



Kram

Emma Roodla - Fotograf

Så lite så :)!

Lisa - tecknar

Vad duktig du blivit med skuggorna!

Robert Cayden

RE: Härligt! :) I helgen så sov jag över hos några kompisar och vi gjorde en massa haha. ;) Menmen.. Har du några planer för den här kommande helgen då kanske? ;)Kram

F O T O G R A B B E N

cool header!

Robert Cayden

RE: Okok I see. :) Men hoppas du hade en grym dag! Kram

A N G E L I J N A S

allt bra?:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar