Sista droppen

Det var väldigt länge sen som jag fotograferade droppbilder, så jag var lite sugen på att testa på det igen, men det blev inte någon bild som jag blev så jätte nöjd med, kan har varit, att jag inte riktigt orkade ta fram allt som jag brukar ha när jag tar sådana bilder. =)
8
aina [fotoblogg]

Fina bilder ju! :)

Amanda

Vilket objektiv använder du när du fotar såna här bilder?

Om du fotar på manuell, vilka inställningar har du i kameran?

Jag har försökt fota droppar ett par gånger men inte lyckats riktigt som jag vill.



Kram

ssandraess

SV: Hehe, japp :D jag hittade dig via den sidan.

mwiklund - fotoblogg

Tycker den bilderna blev skitsnygg :)!

Men fotar du manuellt eller auto och har du stativ? (:

mwiklund - fotoblogg

sv: ja okej! :)

Vad är det för kamera du fotar med då?

Amanda

Sv: Tack för hjälpen :)



Kram

Amanda

Svar: Ja, jag antar det, men det tog bra med tid :)



Kram

kim

Hej, Det var jättefina bilder :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar