Tävling - sommarens värsta semesterbild!

Den här bilden har blivit lite av en favorit bland mina egna bilder....

Så nu är jag med i Elgigantens sommartävling där man kan vinna väldigt fina priser, jag tycker att du ska vara med och tävla med dina bilder också!


Jag skulle bli väldigt lycklig om ni ville rösta en 5:a på mig HÄR ---> Tävlingen!
7
Fish

Fisk en fin kommentar av dig så klart jag röstade! MEN, jag råkade först trycka på 1 stjärna och då va det för sent att trycka på den femte stjärnan :C Sorry!

Sofia - Mode, foto & personligt

vad fin bild :)

Anonym

Jag röstade en femma till dig för den underbara bilden :)

Hannah

Jag är otroligt imponerad av vad du fångar på bild och jag tror att du har stor chans att vinna, ska in och rösta på dig nu. ;)

S A R I S

Nu har veckans blogg dragits!

Gå in här för att se vem som vann: http://sarisfoto.blogg.se/2011/july/tand-ett-ljus-for-norge.html#comment

Anmäl dig igen imorgon!

Kram :)

Anna

röstar på dig om du röstar på mig sen ;)

amanda

ja rösta en femma du e grym :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar