Här har vi hela bloggeliten!


Yes så är det, hela gänget samlat. Mitt "hemliga" Photoshop-projekt är klart nu efter några timmars plugg och desto fler timmars pauser från pluggande för att göra vector det är desto roligare.

Dessa bloggar är det som jag läser mest med andra ord, riktigt sköna människor är det! =)

Från vänster till höger!

Isabella
Elin
Marcus & Mikaela
Michaela
Lina
Emma

Solbrillorna var inte slumpen.... :)
9
Linnea

Nice, såg att det var Marcus och Mikaela, sedan såg jag även att det var Elin men de andra läser jag inte, hehe ^^

Emelie

Taack! Gillar den skarpt själv också :)

Anna

Hah, jag såg att det var Isabella, Lina, Michaela, Marcus och Elin.



Riktigt bra gjord :)

Malin Dalstam

Hellu :)



Vilken häftig blogg du har, och väldigt NICE kort !!

Allt bra ?!



Kolla gärna in min blogg

Malin Dalstam

Sv. Jo här är allt super :))

e m m m m m m m a

Det här har jag missat, men oj sjukt ball! :D snäll du är

håller med dom andra, speciellt elin och markus var lätta att känna igen. snyggt! :D

Linafoto

Haha snyggt gjort. Snygga vi är med solbrillorna på också :D

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Yeaah där är jag med longboarden! grymt gjort :D

MICHAELA D

Woooh! Snyggt gjort :D Gillar!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar