Imac 27"



Nu äntligen har jag fått den, min Imac!
Efter att ha spara pengar under en lång tid och haft problem med leveransen så har jag äntligen fått min dator.
TNT hette budfirman som skulle leverera den och det uppstod som sagt lite problem, så det var faktiskt posten som levererade min dator tillslut.

Jag och Henrik tajmade posten väldigt bra idag som tur var. Vi skulle ut en sväng och när vi är påväg mot bilen så ser vi en stor bil och en postkille som bär på en stor låda så vi frågade honom om det skulle till min adress och han log och pustade ut, antagligen för att han slapp bära den hela biten. Det var lite kul faktiskt.

6
Anna

Nu antar jag att du är lika glad som jag var när jag fick hem min 60D C:

mwiklund - fotoblogg

ååh fasiken vad lyx! Hur mycket gick den på? (:

isabelle

fin blogg du har! :)



checka gärna min och var med i dagens blogg om du vill!



kramis :)

isabelle

kul att du är med!

Sofia - Foto, mode & personligt

nice :D

erika

Jag köpte en mac förra hösten (hade tidigare endast använt PC), lovar att du kommer lära dig snabbt! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar