Läser manualerna



Jag orkar inte vänta längre.
Nu har jag läst lite manualer till datorn, det kommer bli lite krångligt att byta mellan pc:n och mac:en hela tiden men det kan väl inte vara så svårt.

Innan jag kan starta igång den och installera operativsystemet och det så måste jag först köpa ett vettigt skrivbord som jag kan ha den på och AA-batterier så jag kan använda tangentbordet och musen. Så just nu sitter jag förväntansfull, att få starta den!

Här är specifikationerna för er som är intresserade!
* 2,7 GHz Quad-Core Intel Core i5
* 2560 x 1440 upplösning
* 4 GB (två 2 GB) minne    
* 1 TB hårddisk1    
* AMD Radeon HD 6770M med 512 MB

2
Anonym

helt rätt val! iMac ska det vara! =P eller åtminstone mac..jag har en Macbook Air..=D

Sofia Törnqvist

Mest värda kortkommandon med Mac:



CMD, Shift, 4 - Print Screen Klipp

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar