Nya modet - cinemagraph

För ca 20 minuter sen var jag väldigt rastlös så jag blev sugen på att testa det nya "modet" Cinemagraph, så jag slängde in filmklippen lite hastigt in i Photoshop, jag orkade inte vara så nogrann den här gången. Jag vill egentligen bara testa hur det ser ut.
12
mahtab

chit vad häftigt!

Anna

Du har kollast för mycket på http://megapixlar.blogg.se,

hitta på något eget, Harry Potter :D

Linnea

Haha, Anna, tänkte precis det samma!

Daniela

det där var ju asbra! snyggt!

Clin

Häftigt :D

Linnea

Sv: Läs Annas kommentar, håller med henne ^^

Linnea

Sv: Aha, där ser man ^^ I've been owned by Simon xD

Pam4happiness

Love it!! xx/Pam

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Grymt häftiga bilder! :)

Emelie

Härfigt :)

Emelie

Grymt fräna bilder! :)

Rasmus

Jag försökte mig på cinemagraph innan idag men det gick inte så bra . :)

Dina blev jätte najs! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar