Problem med nätverket


Hej alla bloggläsare!

Jag har den senaste tiden haft mycket problem med nätverken som under en väldigt lång tid inte har fungerat över huvud taget, men nu verkar det som att det har ordnat sig, så nu ska jag nog kunna uppdatera som vanligt igen. :)

Det är mycket möjligt att det kommer vara dåligt med uppdateringar två veckor framåt med tanke på att jag har som alla andra, har väldigt mycket arbeten i skolan att göra klart innan sommarlovet, men jag hoppas att jag snart har gjort klart allting så jag kan lägga ner lite mer tid på bloggen. Hoppas ni har det bra! hejs svejs! =)
1
Jonna Erlandsson

Hej!

Jag har just nu en tävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb. Kolla in den och var gärna med, du har inget att förlora!

Kram :)



http://joonnas.beldo.se/entry/17748

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar