Stor & liten fågel


Ja! Alla olika sorter hör man när man är ute och spatsera i det fina vädret, som det faktiskt har fått vara i 2 dagar nu, utan regn och vind.

Men allt är inte frid och fröjd för det. Jag sitter nämligen och väntar på att budfirman TNT ska komma med min dator för idag skulle den komma, men icke och nu jobbar de nog inte längre så jag får det förhoppningsvis imon.

Jo! föresten, jag är med i en tävling som ni kan se här! Rösta gärna på mig nummer 4 om ni har lust, eller rösta på någon av de andra bidragen om ni finner någon vacker bild som ni tycker ska vinna! =)
5
Sofia - Foto, mode & personligt

Tack så himla mycket :D

Maria Nordvall

sv: tack så mycket! :D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej ;) Jag har varit och jobbat idag, så nu jobbar jag som montör. Hehe :) Hur länge har du bloggat? Jag ser ju hur länge du bloggat med den här bloggen, men tänkte att du kan ju ha haft en innan alltså :) Kramar!

Robert Cayden

Tjeenare! Allt bra idag? :) Kram

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar