Tävling! vinn en illustration



Nu är det dags för en tävling igen och du kan vinna en illustration av din egna bild!

Om du är osäker på vad en Illustration eller vector som jag brukar kalla det, är för något så ser du på bilden ovan eller så kan du gå in på SFF och kolla på några verk som jag har gjort här!. Den 19 juni kommer jag att välja ut de tre bilder som jag tycker ska komma till final och då kommer den bild som får flest röster att vinna. Den vinnande bilden kommer jag göra en illustration av.

FÖR ATT TÄVLA
1. Välj ut en porträttbild/självporträttbild som du har fotogarferat.
2. Skriv ett inlägg på din blogg eller Facebook, där du visar bilder och länkar till den här tävlingen.
3. Till sist så skriver du en kommentar ex "jag är med" i det här inlägget.

Söndag 19 juni är sista dagen att delta.
Lycka till! =)
AVSLUTAD!
3
Fanny

Jag är med

erika

Jag är med och tävlar. :)

Kicki

Jag är med (:

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar