The moon


Idag klockan 20.00 var månen som närmast jorden, så då var ju jag bara tvungen att ta några bilder och snabbt in i Photoshop för att fixa och trixa lite.
11
Wilma:D

- Själv ska jag bara slappa framför datan!

Imorrn, vad händer då, för din del?

Anna

Balla bilder, jag publicerar mina någon gång imån :D hähä

Nea

Den nedersta ser ut som en blandning av en apelsin och en blåbärsmuffin (allt i svartvitt)

Wilma:D

- själv har jag redan gjort alla läxor, så skönt!

Ska väll bara slappa imorrn!



Kram

Wilma:D

- ja för lite smart, får man ju ändå ta och vara! eller hur? haha!



Maria Pavlova

Månen var verkligen vacker :) Fina bilder du tagit :D

Sussi

Jättesnygga bilder!!

Anonym

sv: Gör det! :)

CarroJohan

Fina bilder :)

Linda

galet snygga bilder! :D

V - Smyckesdesign

skit snygga bilder du tar! :D Du är otroligt duktig.

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar