Ett litet paket


Idag kom mitt paket med 100 bilder från Fuji. Jag har länge tänkt att jag ska testa deras kampanj någon gång    men det har aldrig blivit av innan men nu så blev de det. 100 bilder för 29kr helt okej!                                      

Det positiva med Fuji är att det gick väldigt snabbt, från att jag beställde tills jag fick hem bilderna och det är      ganska bra kvalite. Men det negativ med Fuji är att bilderna inte var proportionella. Jag beställde 11x15 och fick  75st 11,5x16,5 och 25st i rätt storlek och några bilder hade halft trasig kanter :(. Men 29 öre/bild så får man väl vad man betalar för. =)
2
penny

jag beställer alltid därifrån, de är grymt snabba :)

Anonym

naajs :D, snabb leverans? fraktkosstnad?:P



lindshe.blogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar