Läsarfråga


Anonym frågar: Hej, vilket verktyg använder du mest när du gör dina illustrationer?

Svar: Hej! Svaret är enkelt "Pentool" är det verktyget som jag använder mest.
4
LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Ahh tack! :D hih



mmh, jag fattar verkligen inte hur det är man gör med pentool.. det är sjukt svårrt att rita och den drar ju åt olika håll liksom, det bara går inte :)..

kan du inte visa:)?



puss

madde

hej ! skulle inte du kunna göra en liten guide om iso , bländare och slutartider och ha med lite bildexempel och tex när de är bra med högt iso osv. super blogg btw!

Simon Glimholt

*

*

*

Madde: Tack så mycket! Ja det kanske jag kan göra någon gång, annars så har jag beskrivit det lite här = http://simonpixel.webblogg.se/2011/april/blandare-iso-slutartider.html

*

*

*

Nathalie

usch hur orkar du?:O jag blir irriterad och nästan slänger ut datorn när jag ska göra det :O

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar