Tävling! tema: vårtecken

Jag är med och tävlar hos http://joonnas.beldo.se/ i sammarbete med http://johanpixels.se/webbshop/ och priset är en 5 i 1 reflexskärm.

Jag valde den här bilden för att jag tycker att det finns väldigt många "vårtecken" på den här bilden. Allt är väldigt grönt och små gula och vita blommor har dykt upp. Rådjur kan man se året runt men vårtecknet syns även hos den med och det är att den håller på att tappa vinterpälsen och vår/sommarpälsen börjar komma fram.


Canon 7D + Sigma 150-500mm f/5-6.3
14
Ntherese

hej, har startat en omröstning i min "meny spalt" där jag undrar vad just du tycker om min blogg, vore kul om du gick in och röstade så jag har en chans att förbättra mig!:)

Ntherese

- tack vad kul :) fin bild föresten, riktigt fin!:)

Anna

Riktigt härlig bild! :)

Lisa - tecknar

Tack :) blir lite nyfiken, hur har du lyckts fånga denna fina bild?

Johanna

Bakrunden <3

jessica

jätte fina bilder!

Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

rösta på din bild! :D

grattis, hoppas du vinner!

Emma

bra bild! :)

ANTON - målet att bli fotograf

snyggt! :)

Anonym

Re; Varsågod! Det var verkligen en superfin bild!

Louise Hedblom

Sv: Det är ingenting att tacka för :)

Anneli - A'la Foto

En helt fantastisk bild. Så vackert rådjur och så lugn han/hon ligger där och bara avvaktar...och den fantastiska bakgrunden och de helt ljuvliga färgerna! Än en gång måste jag säga det: en HELT fantastisk bild! KLART att du skulle vinna! Grattis!

Yohanna

Vilka underbart fina bilder du tar! :D

Nate

Vad underligt, jag såg den här bilden nyss på en annan fotoblogg. Kan inte säga annat än att den är vacker dock.

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar