Nytt i kameraväskan



Jag berättade för några dagar sen att jag hade beställt något nytt till kameraväskan men jag berättade inte vad, men nu så har jag äntligen fått hem "Røde VideoMic" ska bli intressant att få testa den idag.


Jag har läst en massa recensioner som alla skriver är det en bra mic för det priset, den var faktiskt väldigt billig ca 1.000kr och den här gången köpte jag den på Cyberphoto, Förutom mikrofonen så fick jag Daim ochkså haha.
7
Anna

Nu är du nöjd va? :)

Molly Bergström, UPPSALA

Ha en fortsatt bra onsdag!!! :)

Alva

Tack!

Vad coolt.. har inte tänkt på att man kan ha en mick till kameran :)

Haidi Jakobsson

Godmorgon! :D hihi

haidisblog ▲

SVAR: hihi hoppas du har en trevlig dag :D

Michelle

coolt:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar